piątek, 10 października 2014

WPW


WPW – zespół Wolffa-Parkinsona-White'a.
Wrodzone zaburzenie przewodzenia impulsu elektrycznego..w sercu, należące do tzw.
zespołów preekscytacji.
Polega na obecności dodatkowej drogi przewodzenia impulsów elektrycznych z przedsionków
do komór przez pęczek Kenta, z pominięciem węzłaprzedsionkowo-komorowego i pęczka Hisa.

CIEKAWE !!!
Bo do momentu zawalenia się na głowę bynajmniej nie sufitu ...
Na serce chory nie byłem..
Uspokajam ... nie mam zamiaru pisać bloga medycznego...
Wydaję mi się iż wiedza ogólna i techniczna
którą zdobyłem przez te 40 (parę)lat w zupełności mi wystarczy.

Przesilenie wiosenne (depresja) przeciągnęło sie odrobinkę ...

Obudziłem się... skutecznie mam nadzieje...
Choć w dość mało komfortowych warunkach...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz