sobota, 25 października 2014

SYFON…




SYFON…
Kto  z was jeszcze pamięta..?
Dzień pełen wrażeń…
Byłem dziś w związku z pracą w kilku miejscach .
Dotarłem między innymi do Grodziska Wielkopolskiego, ale do sedna…;)
Wchodzę do małego śmiesznego sklepu w poszukiwaniu jakiegoś „żarła”.
Sklep przypomina „Kolonialkę”(sklep spożywczo przemysłowy) z czasów PRL-u ,skarpety, gacie, ciastka, piwo jak to się kiedyś mawiało…
Mydło i powidło ;)
Przeglądam półki w poszukiwaniu jakiegoś smakołyku , patrzę stoi na ladzie Syfon w niebieskiej butelce, jak z dzieciństwa …
Myślę sobie fajny gadżet .. ale widnieje na nim cena 1,80PLN,  hmm, myślę sobie o co tu biega?
Uśmiechnięta Pani informuje mnie, że produkt jest dostępny u nich już od roku ..
Koszt kaucji za butelkę 5 PLN woda w nim 1,80PLN
 Syfon można po spożyciu wody wymienić na pełny ..
Ludzie zwariowałem … nie mogłem się oprzeć … Nabyłem …. Działa … Cieszę się jak dziecko..
Zresztą dziecko też się ucieszyło…. Tata opowiedział historię z dzieciństwa jak to chodził do sklepu po syfon z wodą mineralną…
Chyba będę częściej wpadał do Grodziska ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz